Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

As niiiiice kväll/natt

Kategori: Allmänt

Nu är det verkligen as drag i Veronicas rum! :D 
Vi är inte många, bara jag Veronica Jens och Matilda men vi har det över chill. :p 
Det är sånna här kvällar man vill ha en massa folk och party all night. 
Vi dunkar musik och chillar så fattas ju igentligen vara folket och ännu mer drag. :') 
Idag har det varit en bra dag, vi har inte gjort mer än att suttit inne men det har faktiskt inte gjort mig något alls för det har varit soft. :) 
Kommit och gått lite personer och sådära. 
Det ända som varit lite sådär idag var väl att jag trodde min pappa skulle kötta mig när jag smsade och berättade att jag stannade en natt till när jag lovade åka hem i förrgår.. :S 
Vet att jag gjorde ett misstag och att det inte var första gången det hände, men lovade honom att bättra å mig och att det var sista gången.. :/ 
 
 
Mej och min älskade älskling ^^ ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: