Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

:)

Kategori: Allmänt

BTW sorry för att jag inte bloggat på ett tag och så mycket den senaste tiden, men har verkligen inte pallat. :p 
Kommer inte kunna blogga nu på ett bra tag heller eftersom jag ska hem idag och kommer inte ha någon data, vågar ju inte fråga Sara om jag får låna hennes heller.. :$
 
Iallafall igår så var jag Jens, Matilda och Veronica uppe så gott som hela natten igen.. :p 
Vi somnade jag och Jens på madrassen runt halv 7. 
Och blev sedan väkta av Tobias och Lukas som kommer in lite random och drar av mig filten jag sov med. 
Och jag som inte hade några byxor på mig.. :/ 
Sen under dagen så chillade vi bara och satt uppe vid kiosken med Thaiarna. xD 
Inte så mycket mer gjort än chillat dessa två dagarna, så idag blir det att åka hem och tillbringa den senaste veckan åt min lilla syster Sara som åker om en vecka.. :( 
 
 
bjuder på en gammal bild ^^ 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: