Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

....

Kategori: Allmänt

Exakt ingenting har hänt idag sedan jag gick upp.
Jag har skit tråkigt och kommer inte på ett piss åh göra. Jag vill tillbaka till mina vänner och ha roligt. :(
Saknar dem så mycket att det gör ont jue..
Men kommer väll få vänta i år innan jag får se dem igen..
Sara är inte sådär jätte social heller direkt, utan sitter bara vid tv:en och ruttnar sönder sitt liv.
Fattar inte hur hon orkar med sitt liv när det bara handlar om tv!? Jag hade dött för länge sedan. 
Hoppas bara på att min älskade pappa går med på att jag får campa så att jag får träffa mina vänner, ochatt jag får åka till Loos en sista gång innan skolan börjar så att jag även kan säga hejdå till Daniel.
Han flyttar ju snart åh blir jävligt ledsen om jag inte får säga hejdå till honom.. :(
 
Nu ska jag gå och tröts äta, för är inte alls på bra humör + är hungrig, hihihi. xD
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: